doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Zdražujeme televizní reklamu o 15 %
Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 29 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. Vzhledem k vysoké míře inflace a převisu poptávky po televizní reklamě nad nabídkou zdražujeme reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru…
#cislotydne: Září 2022
Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…
Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu, říká M. Nováček z OMD
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic uvádí v rámci atmedia insight: expert talks poslední část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. V této části interview Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem například téma výběrových…
Placenou televizi využívají více mladší diváci, chtějí sledovat pořady zpětně
Počet televizních diváků ve věku 15–69 let, kteří sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize, vzrostl v letošním roce na 56 %.[1] Z našeho výzkumu atmedia index vyplývá, že placená televize má mezi českými televizními diváky rok od roku stále větší zastoupení,…
O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice
Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
M. Nováček z OMD: V televizní reklamě už neplatí, že kdo má více peněz, je král
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic přináší třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor vychází jako součást série videí atmedia insight: expert talks, ve kterých se svými hosty diskutuje o různých tématech z televizního a…