Váš partner ve světě tematických televizí
doporučené články

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla nejen u nás, ale také v okolních zemích

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem…

Vývoj TV trhu za posledních 10 let

V minulých týdnech jsme na webu Marketing & Media publikovali třídílný seriál o vývoji televize za posledních 10 let. V prvním díle jsme zmapovali nárůst počtu TV stanic a s tím související fragmentaci českého TV trhu. Zásadní změnou, k níž…
další články

Atmedia obchodně zastupuje Plzeň TV

Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku…

Atmedia propojí Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL

Letošním exkluzivním partnerem závodů Formule 1 bude opět síť čerpacích stanic MOL. Společnost Atmedia, která mediálně mimo jiné zastupuje stanice Sport 1 a Sport 2, navazuje na loňskou spolupráci. Komerční možnosti spojené s víkendovými přenosy zahrnují tradiční formy reklamy i…

Dokumentární stanice Atmedia oslovují 2 miliony diváků

Kino Svět, National Geographic a Spektrum dosáhly v několika posledních týdnech nejlepších výsledků sledovanosti. Poprvé oslovují měsíčně více než dva miliony diváků. Ti nejčastěji vyhledávají pořady o druhé světové válce. Dokumentární stanice spolu s dalšími 20 tematickými stanicemi zastupuje na českém trhu…

Seriál Genius o životě Einsteina oslovil mladé diváky

První hraný seriál dokumentární stanice National Geographic slaví úspěch. Životní osudy Alberta Einsteina sleduje osmkrát více diváků v porovnání s jinými dokumentárními pořady stanice. Seriál s hvězdným hereckým obsazením oslovuje především mladé diváky z velkých měst. Televizní stanice National Geographic je divákům známá především…

JOJ Family poprvé s podílem na sledovanosti nad 1 %

Plnoformátová rodinná stanice JOJ Family má za sebou dosud nejúspěšnější měsíc – podíl na publiku poprvé přesáhl 1%, a to v obou obchodovaných cílových skupinách. Vůbec nejoblíbenějším pořadem se stala show V sedmém nebi. JOJ Family, kterou v České republice zastupuje mediální zastupitelství…

Diváci sledují reklamní sdělení i při odloženém sledování

Prvního února uběhl rok od chvíle, kdy se definice oficiální televizní měny rozšířila – k živé sledovanosti se začala připočítávat tzv. „odložená sledovanost ‚nultého‘ dne“, která se někdy označuje též jako TS0, resp. VOSDAL. Zavedení nové měny přineslo Atmedia vyšší sledovanost…
Nahoru