Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

M. Nováček z OMD: Někteří zadavatelé zapomínají na velký kupní potenciál starší cílové skupiny

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí druhou část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti. Martin…

Atmedia index: 40 % Čechů využívá placené VOD služby, ovšem ne všichni za ně platí

Aspoň jednu placenou službu s videi na vyžádání využívá již 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let a lze předpokládat, že v příštím roce jich bude 42 %. Uživatelé VOD služeb mají přístup v průměru k 1,5 z nich, avšak ne vždy…

E-commerce televizní reklamu potřebuje, říká M. Nováček z OMD

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí další sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou atmedia insight: expert talks. Po vydání rozhovorů s odborníky na slovenský (Martin Heržo z televizní skupiny JOJ), polský (Wojciech Kowalczyk z televizní skupiny…

Poptávka po TV reklamě zůstává vysoká i letos

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících. „Vysoká poptávka po TV…

Atmedia index: Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou

Přestože počet zákazníků operátorů placené televize u nás v posledních letech roste, značná část diváků za sledování televize neplatí a sleduje pouze volně šířené stanice dostupné v digitálním pozemním vysílání. Ze všech diváků ve věku 15–69 let jich je konkrétně 44 %.[1]…

#cislotydne: Červen 2022

Léto rozpoutalo demoverzi pekla, a tak se určitě těšíte, až se zchladíte někde u vody nebo naopak ve vysokohorském vzduchu. Ještě než si i my vlezeme do chladícího boxu, máme pro vás tradiční souhrn toho, co se u nás událo.…
Nahoru