doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
O letních prázdninách pravidelně posilují dětské a filmové televizní stanice
Červenec a srpen jsou z hlediska televizní sledovanosti a chování televizních diváků specifickým obdobím, během nějž pravidelně zvyšují svůj podíl na sledovanosti tematické televizní stanice. Týká se to především těch filmových, seriálových a dětských. „Období letních prázdnin je specifická sezóna.…
M. Nováček z OMD: V televizní reklamě už neplatí, že kdo má více peněz, je král
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic přináší třetí část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor vychází jako součást série videí atmedia insight: expert talks, ve kterých se svými hosty diskutuje o různých tématech z televizního a…
#cislotydne: Srpen 2022
Nová televizní sezóna je za dveřmi a my jsme na ni připraveni. Jdeme do ní totiž se 30 tematickými stanicemi v portfoliu, 5% podílem na sledovanosti a divákům máme opravdu co nabídnout. Na našem podzimním menu najdou opět ty nejlepší…
#cislotydne: Červenec 2022
Rok se zlomil vejpůl a stejně tak letní prázdniny. Přírodní termostat napříč Evropou je stále nastaven na extrémní teploty, a tak jsou všichni u vody, na horách a nebo v klimatizovaných kancelářích. Ti, na které dovolená ještě čeká, se mají…
M. Nováček z OMD: Někteří zadavatelé zapomínají na velký kupní potenciál starší cílové skupiny
Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí druhou část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti. Martin…
Atmedia index: 40 % Čechů využívá placené VOD služby, ovšem ne všichni za ně platí
Aspoň jednu placenou službu s videi na vyžádání využívá již 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let a lze předpokládat, že v příštím roce jich bude 42 %. Uživatelé VOD služeb mají přístup v průměru k 1,5 z nich, avšak ne vždy…