doporučené články
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu
Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Diváci sledují reklamní sdělení i při odloženém sledování
Prvního února uběhl rok od chvíle, kdy se definice oficiální televizní měny rozšířila – k živé sledovanosti se začala připočítávat tzv. „odložená sledovanost ‚nultého‘ dne“, která se někdy označuje též jako TS0, resp. VOSDAL. Zavedení nové měny přineslo Atmedia vyšší sledovanost…
Atmedia přilákala v prime-time o téměř 20 % diváků více
Zejména poslední čtvrtletí roku 2016 se mediálnímu zastupitelství Atmedia vydařilo - celodenní podíl na publiku dosáhnul 3,5 % a v hlavním vysílacím čase přibyla téměř pětina diváků ve věku 15–54 let. Díky nové obchodní měně VOSDAL získala společnost Atmedia 1,2…