doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Atmedia index: 40 % Čechů využívá placené VOD služby, ovšem ne všichni za ně platí
Aspoň jednu placenou službu s videi na vyžádání využívá již 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let a lze předpokládat, že v příštím roce jich bude 42 %. Uživatelé VOD služeb mají přístup v průměru k 1,5 z nich, avšak ne vždy…
E-commerce televizní reklamu potřebuje, říká M. Nováček z OMD
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia uvádí další sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou atmedia insight: expert talks. Po vydání rozhovorů s odborníky na slovenský (Martin Heržo z televizní skupiny JOJ), polský (Wojciech Kowalczyk z televizní skupiny…
Poptávka po TV reklamě zůstává vysoká i letos
Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících. „Vysoká poptávka po TV…
Atmedia index: Placenou televizi nemá 44 % diváků, třetina z nich ji považuje za drahou
Přestože počet zákazníků operátorů placené televize u nás v posledních letech roste, značná část diváků za sledování televize neplatí a sleduje pouze volně šířené stanice dostupné v digitálním pozemním vysílání. Ze všech diváků ve věku 15–69 let jich je konkrétně 44 %.[1]…
#cislotydne: Červen 2022
Léto rozpoutalo demoverzi pekla, a tak se určitě těšíte, až se zchladíte někde u vody nebo naopak ve vysokohorském vzduchu. Ještě než si i my vlezeme do chladícího boxu, máme pro vás tradiční souhrn toho, co se u nás událo.…
Atmedia index: Češi platí za televizi průměrně 386 Kč měsíčně
Češi stále častěji sledují televizi prostřednictvím některého z operátorů placené televize. Ze všech diváků ve věku 15–69 má placenou televizi již 56 % z nich, což je o dva procentní body více než před dvěma lety, a lze očekávat, že…