Váš partner ve světě tematických televizí
doporučené články

Atmedia Insight: Expert Talks

Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Covid-19: Česká ekonomika a televizní trh v době pandemie

Vyznat se dnes v nejrůznějších vládních opatřeních, výjimkách a ekonomické pomoci nemusí být úplně jednoduché. Zvlášť pro naše naše zahraniční klienty, kteří situaci v ČR sledují zpovzdálí. Od minulého roku tak pro televizní stanice v našem portfoliu připravujeme každý měsíc stručný souhrn dopadů…
další články

JOJ Family oslavila první rok na českém trhu

Rodinná televizní stanice se českým divákům představila loni na podzim Soudní síní. Celodenní průměrný podíl na sledovanosti dosahuje 1 %. Televizní stanici ze slovenské skupiny JOJ zastupuje na českém trhu společně s její sesterskou JOJ Cinema mediální zastupitelství Atmedia. „Jsme rádi,…

Atmedia slaví 10 let na televizním trhu

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia letos oslavuje jubilejních 10 let svého fungování na tuzemském mediálním trhu. Za tuto dobu Atmedia výrazně přispěla k vybudování kategorie tematických televizí na české scéně. I díky její pomoci tyto stanice úspěšně vstupují do peoplemetrového…

Za odloženou sledovaností televize stojí mladší diváci

Televizní diváci stále častěji sledují své oblíbené pořady zpětně. V porovnání s diváky sledující televizi živě jsou mladší, nejvíce jich je v produktivním věku mezi 35–54 lety. Často vyhledávají pořady na tematických stanicích, které jim přinášejí obsah odpovídající jejich zájmům. Zpětně sledují především…

Atmedia v červenci rostla téměř o 30 %

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti činil 4,62 %. V letním období se…

JOJ Cinema slaví první narozeniny v portfoliu Atmedia

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června tohoto…

Atmedia navazuje partnerství se stanicí FilmBox

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty.…
Nahoru