Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o FilmBox Stars

Naše mediální zastupitelství rozšiřuje spolupráci s SPI/FilmBox. Od 1. dubna 2022 budeme na českém trhu vedle televizní stanice FilmBox obchodně zastupovat také filmový kanál FilmBox Stars, který tak doplní další tematické stanice v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od…

Stojíme za Ukrajinou a otevíráme mediální prostor ve prospěch kampaně na její podporu

V souvislosti s aktuálním děním na Ukrajině se vedení mediálního zastupitelství Atmedia, které na našem trhu zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, rozhodlo uvolnit mediální prostor na vybraných kanálech pro TV kampaň na podporu Ukrajiny. „Situace na Ukrajině nám není…

Televizní sledovanost u nás loni opět rostla, vysoké hodnoty si drží i v okolních státech

V České republice loni opět vzrostla televizní sledovanost a dostala se na ještě vyšší hodnoty než v roce 2020, který byl významně poznamenaný celosvětovou pandemií covid-19. Televizní diváci ve věku 4+ v loňském roce trávili před televizními obrazovkami v průměru…

#cislotydne: Leden 2022

Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový…

Maďarský TV trh je plný, dostat se do distribuce je obtížné, říká Laura Kropf v nových expert talks

Naše mediální zastupitelství pokračuje i letos ve vydávání rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou atmedia insight: expert talks. V loňském roce jsme nabídli rozhovory s obchodním ředitelem slovenské televizní skupiny JOJ Martinem Heržem a také se zástupcem ředitele…

Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…
Nahoru