doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty
Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
O Vánocích sleduje televizi téměř 9 milionů Čechů
Vedle štědrovečerní večere a rozbalování dárků má většina Čechů vánoční svátky neodmyslitelně spjaty také se sledováním oblíbených pořadů. Zatímco u nás Vánoce společně se Silvestrem pravidelně patří k dnům s vůbec největší sledovaností v roce a na přední příčky se…
Stříbrná generace jako cílová skupina budoucnosti
Jak oslovit generaci Z? Víte, jak na generaci alfa? A čím zaujmout mileniály? Influencer marketing, TikTok, interakce, rady, tipy, zásady – článků s tipy, jak oslovit mladší generace, je nespočet. Těch, které se věnují komunikaci se zákazníky nad padesát let,…
#cislotydne: Listopad 2021
Představte si, že byste letos pod stromečkem našli něco opravdu skvělého. Místo pletených ponožek prázdnou e-mailovou schránku po vánočním volnu, jasně strukturované úkoly shora nebo týden dovolené navíc. Prostě něco, z čeho byste měli zase radost jako malé děti. Ještě…
Kowalczyk: Reklamy zobrazují lidi nad 50 let jako babičky a dědečky anebo jsou spojováni s nemocemi, na které potřebují konkrétní léky. Stříbrná generace má přitom nejvíce peněz.
Pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks přinášíme poslední část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. Tématem interview, který opět vedla Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, je tzv. „Silver Generation“, tedy…
Jak se polský TV trh vypořádal s tzv. nulovými spoty
V průběhu letošního roku jsme pod značkou atmedia insight: expert talks vydali několik rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh. S hosty často diskutujeme investice do televizní reklamy, budoucnost lineární televize nebo trh videí na vyžádání. Zajímavé jsou ovšem především poznatky…