Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Pro zadavatele reklamy je cross-platformní měření sledovanosti naprosto zásadní, říká Kowalczyk z polské TVP

Králem je stále obsah a nezáleží, na jaké platformě ho lidé sledují, říká Wojciech Kowalczyk z polské veřejnoprávní TVP. Jak bude vypadat v dalších letech vztah lineární TV a VOD služeb a proč je pro zadavatele reklamy důležitý jednotný systém…

Televizní sledovanost lámala v minulém roce rekordy v České republice i celé Evropě

Televizní sledovanost byla v roce 2020 výrazně ovlivněna celosvětovou pandemií covid-19 a s ní souvisejícím lockdownem. Jak vyplývá z reportu One TV Year in the World od společnosti Glance, nejvíce vzrostla televizní sledovanost v Portugalsku (+ 17 %), Bělorusku (+…

Atmedia otevře v období LOH reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem…

#cislotydne: Červen 2021

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami,…

Atmedia: Prodej reklamy vzrostl meziročně o 49 %

Naše mediální zastupitelství prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců…

Mladí diváci hodnotí nejlépe ČT :D, HBO a National Geographic

Televizní stanice ČT Déčko, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků posledního ročníku Atmedia indexu, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu. Diváci ve…
Nahoru