Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články

Atmedia index: unikátní srovnání televizních stanic očima diváků

Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi dle diváků jsou ČT :D, National Geographic a Prima ZOOM. Ukazují to výsledky Atmedia indexu – nového projektu našeho mediálního zastupitelství. Cílem je poskytnout televiznímu a mediálnímu trhu komplexní data kvalitativního hodnocení televizních stanic. Atmedia index…

Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?

Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…

#cislotydne: Květen 2021

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.…

Živý sport se opět vrací na televizní obrazovky

Minulý rok byl pro sportovní svět náročný. Kvůli pandemii koronaviru byla pozastavena řada domácích i světových soutěží, posunula se Olympiáda v Tokiu a některé eventy byly dokonce zrušeny úplně. Letos už je situace jiná. Většina sportovních událostí se vrací a…

Od léta minulého roku pozorujeme výrazný nárůst poptávky po televizní reklamě. Letošní příjmy jsou na úrovni roku 2019, říká Martin Heržo z JOJ

Od léta minulého roku pozorujeme výrazný nárůst poptávky po televizní reklamě. Letošní příjmy jsou na úrovni roku 2019, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v druhé části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí…

Atmedia Insight: Expert Talks

Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…
Nahoru