doporučené články
Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu
Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku
Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Ještě letos spustíme sportovní stanici, budeme lákat na lokální sport, říká Martin Heržo z JOJ
Diváci objevili kouzlo televize i mimo Vánoce. Letos plánujeme spustit vlastní sportovní kanál i VOD službu, říká Martin Heržo, obchodní ředitel TV skupiny JOJ v první části rozhovoru s Michaelou Vasilovou, výkonnou ředitelkou naší společnosti. Rozhovor je součástí našeho nového…
#cislotydne: Duben 2021
Dubnový souhrn je tu. Co vás tentokrát čeká a nemine? Třeba infografiky o vysoké sledovanosti, počtu dětí, které pravidelně usedají před obrazovky nebo sledovanosti v jednotlivých regionech. Tak rychle do toho a půl je hotovo! Televizní sledovanost byla v loňském…
Covid-19: Česká ekonomika a televizní trh v době pandemie
Vyznat se dnes v nejrůznějších vládních opatřeních, výjimkách a ekonomické pomoci nemusí být úplně jednoduché. Zvlášť pro naše naše zahraniční klienty, kteří situaci v ČR sledují zpovzdálí. Od minulého roku tak pro televizní stanice v našem portfoliu připravujeme každý měsíc stručný souhrn dopadů…
Nabízíme partnerství sportovních událostí na Eurosport 1
Letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství sportovních událostí na televizní stanici Eurosport 1. Většina z nich bude vysílána exkluzivně pouze na této sportovní stanici. Zadavatelé reklamy během nich mohou využít sponzorské vzkazy a reklamní spoty s garantovanou první pozicí,…
Vydáváme Navigator – průvodce českým TV trhem
Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z. [smartslider3 slider=27] „Od posledního vydání našeho Navigátoru…
Nově dosahujeme každý měsíc 5% podílu na sledovanosti
V červenci a srpnu 2020 překonalo naše mediální zastupitelství poprvé 5% hranici podílu na sledovanosti. Od začátku letošního roku dosahujeme tohoto podílu pravidelně každý měsíc, a posunuli jsme se tak mezi komerčními televizními skupinami hned za Novu a Primu. V…