Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice

Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…

Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou

Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…

Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?

Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
další články

Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o Televizi Seznam

Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru. Na základě této…

#cislotydne: Září 2020

Už jsme tady zas a musíme vám něco říct! V srpnu jsme dosáhli zatím nejlepšího podílu na sledovanosti v naší historii. V infografice níže se podívejte, jak jsme postupně vyrostli až na tuhle úroveň. 12 let na trhu, 27 televizních…

Odložená sledovanost vzrostla na 10 %

Odložená sledovanost nabývá mezi českými televizními diváky na popularitě. V srpnu letošního roku poprvé překonala hranici 10 % celkové sledovanosti. Vyplývá to z výsledků oficiálního elektronického měření sledovanosti. Na překonání milníku upozornila naše společnost Atmedia, která na českém televizním trhu…

#cislotydne: Srpen 2020

Děti se rozeběhly do škol a jejich rodiče si zvykají na poprázdninový režim. I tak si ale najdou dostatek času na odpočinek u televize. Mladí rodiče s dětmi totiž tráví u televize téměř 3 hodiny denně. Ovšem bezdětní mileniálové televizi…

Prázdninové měsíce přály tematickým televizním stanicím

Tematické televizní stanice se během prázdnin těšily velkému zájmu, a to i přes to, že obecně Češi v letních měsících sledují televizi méně. „Diváci tematických televizních stanic tvoří specifickou skupinu, která často vyhledává konkrétní obsah a je svým televizním stanicím…

Jaký televizní obsah sledují Češi nejvíce?

Televize je v českých domácnostech stále hlavním médiem. Denně si ji zapne téměř 70 % obyvatelstva a jejím sledováním tráví přes 3,5 hodiny denně.[1] V posledních letech vznikla celá řada tematických televizních stanic, díky nimž mají nyní diváci na výběr…
Nahoru