doporučené články
Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice
Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…
Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou
Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…
Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?
Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
další články
Televizní sledovanost vzrostla v době celostátní karantény o 25 %
Češi v době celostátní karantény trávili sledováním televize v průměru 4 hodiny a 11 minut denně. To je oproti stejnému období v minulém roce o 50 minut více. Televizní sledovanost vzrostla především u nejmladších věkových skupin obyvatel. Děti ve věku 4–14 let televizi…
Televizní sledovanost roste, u mladých diváků o více než 50 %
Češi tráví před obrazovkami v době celostátní karantény výrazně více času, a to zejména mladší diváci. Potvrzují to data vycházející z oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. Z analýzy provedené naší společností vyplývá, že za první dva týdny celostátní karantény vzrostla…
#cislotydne: Březen 2020
Už jste si jistě zvykli, že vám pravidelně přinášíme zajímavá čísla v infografikách. My jsme ale udělali ještě pár změn, aby se vám lépe četla. Nově si totiž můžete čísla v galerii procházet sem a tam. A pokud nějaké z…
Firmy z e-commerce vyrostly mezi největší TV zadavatele i v Česku
Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví až 70 % Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3,5 hodiny denně.[1] I z těchto důvodů je velmi důležitým médiem pro zadavatele televizní reklamy. Možnosti vysokého zásahu potenciálních zákazníků si…
#cislotydne: Únor 2020
Únor je za námi a zdárně míříme k prvním jarním paprskům. Proto jsme pro Vás připravili další ohlédnutí za Čísly týdne. Co v něm tentokrát najdete? Třeba jak se vedlo našim novým stanicím společnosti Discovery v prvním měsíci měření. Také…
Opět propojujeme Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL
Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes…