doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Změní rok 2020 návyky televizních diváků? A jaká je budoucnost lineární televize?
Nejvyšší televizní sledovanost za posledních 10 let, nárůst zájmu o zpravodajství, filmy, seriály a dokumenty i zvýšení televizní sledovanosti u mladších věkových skupin až o 50 %. Takový byl ve zkratce letošní rok pro televizi, která tak jasně ukázala, že…
#cislotydne: Listopad 2020
Předposlední souhrn tohoto roku je tady! Ani tentokrát Vás nepřipravíme o to nejlepší, co se urodilo v naší Atmedia podzimní zahrádce. Podíváme se třeba na to, jak nouzový stav zvedá televizní sledovanost a které tematické stanice zažívají největší boom. Občas…
#cislotydne: Říjen 2020
Dneska začneme trochu netradičně a připomeneme si slavný citát od amerického státníka Benjamina Franklina. Ten řekl, že na světě jsou jen dvě jistoty - vánoční reklamy v říjnu a pravidelný souhrn čísel týdne od Atmedia. No dobře, v dnešní době…
Představujeme obchodní politiku na příští rok
Naše mediální zastupitelství bude i v příštím roce pokračovat ve stávající obchodní nabídce, která zahrnuje 4 balíčky tematických TV stanic atmax, atadults, atchoice a atkids, zaměřené na dvě prodejní cílové skupiny. Nově budeme od 1. ledna 2021 prodávat reklamní prostor…
V souvislosti s nouzovým stavem opět roste televizní sledovanost
S opětovným zpřísněním opatření proti šíření onemocnění covid-19 tráví lidé mnohem více času před televizními obrazovkami. V období od 14. do 27. 10. vzrostla televizní sledovanost meziročně o 21 %. Vyplývá to z dat oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. [1]…
Rozšiřujeme portfolio tematických stanic o Televizi Seznam
Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru. Na základě této…