Váš partner ve světě tematických televizí
doporučené články

Atmedia v roce 2022: 5% podíl na sledovanosti a rozšíření portfolia

Rok 2022 byl pro naše mediální zastupitelství významný nejen z pohledu podílu na sledovanosti, který se v průběhu roku pohyboval v průměru nad 5 %, a potvrdil tak pozici společnosti na mediálním trhu z přechozího roku. Současně se nám podařilo rozšířit…

Čísla týdne

Každý týden vám přinášíme informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách se věnujeme různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Vše na jednom místě a přehledně!

Atmedia Insight: Expert Talks

Atmedia Insight: Expert Talks je nový seriál rozhovorů, ve kterých se ptáme zástupců televizních stanic a dalších osobností z televizního a mediálního prostředí na vše kolem televize. Obsahem je především vývoj televizní sledovanosti, nové trendy ve sledování televize, budoucnost lineární…
další články

Diváci sledují reklamní sdělení i při odloženém sledování

Prvního února uběhl rok od chvíle, kdy se definice oficiální televizní měny rozšířila – k živé sledovanosti se začala připočítávat tzv. „odložená sledovanost ‚nultého‘ dne“, která se někdy označuje též jako TS0, resp. VOSDAL. Zavedení nové měny přineslo Atmedia vyšší sledovanost…

Atmedia přilákala v prime-time o téměř 20 % diváků více

Zejména poslední čtvrtletí roku 2016 se mediálnímu zastupitelství Atmedia vydařilo - celodenní podíl na publiku dosáhnul 3,5 % a v hlavním vysílacím čase přibyla téměř pětina diváků ve věku 15–54 let. Díky nové obchodní měně VOSDAL získala společnost Atmedia 1,2…
Nahoru