doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Atmedia otevře v období LOH reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům
Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem…
#cislotydne: Červen 2021
Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami,…
Atmedia: Prodej reklamy vzrostl meziročně o 49 %
Naše mediální zastupitelství prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců…
Mladí diváci hodnotí nejlépe ČT :D, HBO a National Geographic
Televizní stanice ČT Déčko, HBO a National Geographic se umístily na předních místech hodnocení kvality podle diváků ve věku 25–34 let. Vyplývá to z výsledků posledního ročníku Atmedia indexu, který hodnotí kvalitu 64 televizních stanic na českém trhu. Diváci ve…
Atmedia index: unikátní srovnání televizních stanic očima diváků
Nejlépe hodnocenými televizními stanicemi dle diváků jsou ČT :D, National Geographic a Prima ZOOM. Ukazují to výsledky Atmedia indexu – nového projektu našeho mediálního zastupitelství. Cílem je poskytnout televiznímu a mediálnímu trhu komplexní data kvalitativního hodnocení televizních stanic. Atmedia index…
Přichází další fáze streamovací války. Co na to český trh?
Netflix, HBO Max, Amazon Prime, Disney+, Apple TV+, Discovery+, Paramount+ a další. Služeb nabízejících videa na vyžádání je stále víc, přičemž jednotliví hráči na trhu se snaží zvýšit počet předplatitelů a udržet si ty stávající. Streamovací válka, o které se…