doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů
Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…
#cislotydne: Říjen 2021
Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…
Zdražujeme televizní reklamu až o 10 %
Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflaci navýšíme cenu za televizní reklamu o 5 až 10…
Poptávka po televizní reklamě stále roste
Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky našeho mediálního zastupitelství, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku jsme prodali o 30 % více GRPů než za…
#cislotydne: Září 2021
Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do "normálního" režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní…
Atmedia index: Češi platí za televizi průměrně 354 Kč měsíčně
Z výsledků našeho projektu atmedia index vyplývá, že počet lidí, kteří platí za příjem televizního vysílání, v České republice neustále roste. Poskytovatelům této služby platí v průměru 354 Kč měsíčně, přičemž oceňují především možnost sledovat více televizních stanic. Naopak téměř…