doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
Zdražujeme televizní reklamu až o 10 %
Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 28 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. S ohledem na vysokou poptávku po reklamním prostoru i zvyšující se inflaci navýšíme cenu za televizní reklamu o 5 až 10…
Poptávka po televizní reklamě stále roste
Zájem o televizní reklamu je v letošním roce nebývale vysoký. Dokazují to výsledky našeho mediálního zastupitelství, které na našem trhu zastupuje 28 tematických televizních stanic. Za první tři čtvrtletí letošního roku jsme prodali o 30 % více GRPů než za…
#cislotydne: Září 2021
Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do "normálního" režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní…
Atmedia index: Češi platí za televizi průměrně 354 Kč měsíčně
Z výsledků našeho projektu atmedia index vyplývá, že počet lidí, kteří platí za příjem televizního vysílání, v České republice neustále roste. Poskytovatelům této služby platí v průměru 354 Kč měsíčně, přičemž oceňují především možnost sledovat více televizních stanic. Naopak téměř…
#cislotydne: Srpen 2021
Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…
Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.
Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…