Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Filmové, seriálové, sportovní, dokumentární, dětské anebo volnočasové – tematické TV stanice mají tu výhodu, že oslovují miliony diváků napříč všemi věkovými kategoriemi s různými zájmy. Diváci našeho portfolia se vyznačují tím, že jsou bonitní a z vyšších socioekonomických skupin, tedy větší kupní silou.
Oproti plnoformátovým kanálům má reklama na jasněji profilovaných tematických televizích řadu výhod. Využijte jich.
Spolupráci s Atmedia jsme zahájili před několika lety a od samého počátku nám Atmedia poskytuje profesionální služby a umožňuje plné pochopení trhu. Díky podpoře Atmedia náš reklamní byznys roste a těšíme se na další vývoj.
Spolupracuji se společností Atmedia od roku 2010 v zastoupení zahraničních klientů, kteří provozují televizní služby v České republice. Líbí se mi profesionální přístup jednotlivých členů týmu ke každodenním úkonům a snaha najít nestandardní řešení problémů. Díky flexibilitě, která je ve světě televizních služeb potřeba, jsme byli vždy schopni doručit nejlepší možné výsledky klientům.
Se společností Atmedia spolupracujeme již mnoho let, profesionální přístup je zde absolutním standardem, stejně tak proklientský přístup, kdy vždy společně přistupujeme ke kampaním individuálně, abychom dosáhli maximální míry spokojenosti. Jsme rádi, že spolupráce na dlouhodobé úrovni funguje a klienti jsou s námi spokojeni.
Atmedia – to je spolehlivý partner, který nabízí individuální přístup a snahu přizpůsobit se našim požadavkům co nejvíce. Jsem ráda, že s vámi mohu spolupracovat již 15 let!