Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Pojďte se s námi podívat na infografiky, které jsme pro vás v srpnu připravili. Podíl na sledovanosti našich dětských stanic roste, ale nezahálí ani dospělí. Kolik procent lidí si denně zapne televizi ve vašem kraji a kolik lidí sleduje televizi každou vteřinu? Koukněte se také na to, kteří zadavatelé investují do televizní reklamy nejvíce. A kdybyste chtěli ještě nášup, tak klikněte na náš Linkedin, kde jsou další aktuální zajímavosti z trhu.


#cislotydne30

Prázdniny jsou přesně v polovině a děti si užívají zasloužené volno. Tráví ho nejen u moře nebo na zahradě u babiček, ale také se svými oblíbenými televizními stanicemi. K nim patří i Minimax, Disney Channel, Cartoon Network a CS mini, které v červenci zvýšily dohromady svůj podíl na sledovanosti v CS 4–14 na 3,62 %.


#cislotydne31

Vstávají vaše děti brzy ráno, aby stihly svoji oblíbenou pohádku v televizi? Ráno sledují především dětské televizní stanice, večer se dívají na televizní programy společně s rodiči. Dětské televizní stanice mají zkrátka mezi dětmi svoje pevné místo, na jejich celkové sledovanosti televize se podílejí z 30 %.


#cislotydne32

Věděli jste, že si televizi zapne denně v průměru 73 % obyvatel České republiky starší 15 let? Televize nejčastěji běží v obývacích pokojích obyvatel Pardubického kraje, konkrétně u 77 % z nich. A kolik je to ve vašem kraji? Podívejte se na naši mapu.


#cislotydne33

Každou vteřinu sleduje televizi v průměru 1 402 000 diváků starších 4 let. A pak že se na televizi už dnes nikdo nedívá!

#cislotydne34

30 největších zadavatelů TV reklamy nakupuje přes 2/5 celého reklamního prostoru v TV. Reklamy na TV stanicích nejčastěji propagují potraviny a spotřební zboží. Není tedy překvapením, že první příčky největších zadavatelů obsazují společnosti jako Kaufland, Nestlé a Procter & Gamble.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru