Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Rok 2020 byla teda pořádná jízda! Lidem se změnil jejich každodenní život a museli si zvykat na nové situace v soukromém a pracovním životě. Třeba home office, který byl předtím pro mnohé jakýmsi benefitem a zpestřením, se stal ze dne na den pravidelnou rutinou. Spoustu lidí tak trávilo daleko více času doma, kde jim kromě divokých dětí dělala často společnost také zapnutá televize. A to se pořádně projevilo na diváckých návycích. Pojďme si v tomto vydání shrnout lednová čísla týdne, která se, mimo jiné, věnují právě nárůstu televizní sledovanosti.

Tak ať vykročíte do dalších měsíců roku 2021 tou správnou sněžnicí!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
#cislotydne_tyden_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru