Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Představte si, že byste letos pod stromečkem našli něco opravdu skvělého. Místo pletených ponožek prázdnou e-mailovou schránku po vánočním volnu, jasně strukturované úkoly shora nebo týden dovolené navíc. Prostě něco, z čeho byste měli zase radost jako malé děti. Ještě je čas to Ježíškovi napsat. A až to uděláte, projděte si s námi listopadová čísla týdne, ať Vám to čekání lépe utíká.

  • Češi si postupně zvykají za televizi platit. Počet TV domácností s placenou televizí letos poprvé překonal počet TV domácností, které sledují TV stanice zdarma v rámci pozemního vysílání.
  • Víte, kolik Čechů si denně zapne televizi? Hodně! A o Vánocích je to ještě daleko víc. O tom ale až jindy, připravujeme k tomu článek.
  • Nejsledovanější dny v týdnu jsou samozřejmě víkendy, ale kolik vlastně času tráví lidé v týdnu? Mrkněte!
  • A kdo není dnes na internetu, jako by nebyl. A své o tom ví i televize. Těch je totiž v Česku připojeno k internetu již 45 %.

Přejeme Vám, ať najdete pod stromečkem hlavně klid a čas na odpočinek. My se postaráme o to, abyste se bavili.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru