Váš partner ve světě tematických televizí
doporučené články

Opět propojujeme Formuli 1 se sítí čerpacích stanic MOL

Naše mediální zastupitelství a společnost MOL, provozovatel čerpacích stanic v ČR, již čtvrtým rokem pokračují ve spolupráci. MOL bude i nadále exkluzivním partnerem závodů Formule 1 na tematických stanicích Sport 1 a Sport 2. Během závodní sezóny 2020, čítající přes…

Už 10 let budujeme trh tematických stanic v ČR

Již po dobu 10 let se v Atmedia kontinuálně věnujeme budování trhu tematických stanic v ČR. Zatímco v roce 2009, rok po našem vzniku, jsme obchodně zastupovali 13 tematických stanic, dnes jich je již 27. Upevnění pozice tematických kanálů na televizním…

Na jaře 2020 rozšíříme portfolio o stanice Eurosport 1, Discovery Channel a TLC

Portfolio stanic zastupovaných naší společností se na jaře 2020 rozroste o tři nové, tematické kanály televizní skupiny Discovery – Eurosport 1, Discovery Channel a TLC. Ve stejném období bude na stanicích zahájen také prodej televizní reklamy, zapojeny budou i do…
další články

Atmedia slaví 10 let na televizním trhu

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia letos oslavuje jubilejních 10 let svého fungování na tuzemském mediálním trhu. Za tuto dobu Atmedia výrazně přispěla k vybudování kategorie tematických televizí na české scéně. I díky její pomoci tyto stanice úspěšně vstupují do peoplemetrového…

Za odloženou sledovaností televize stojí mladší diváci

Televizní diváci stále častěji sledují své oblíbené pořady zpětně. V porovnání s diváky sledující televizi živě jsou mladší, nejvíce jich je v produktivním věku mezi 35–54 lety. Často vyhledávají pořady na tematických stanicích, které jim přinášejí obsah odpovídající jejich zájmům. Zpětně sledují především…

Atmedia v červenci rostla téměř o 30 %

Až 30% nárůst sledovanosti zaznamenaly tematické stanice z portfolia mediálního zastupitelství Atmedia v meziročním srovnání. V červenci dosáhla Atmedia na share 4,22 %, rekordním se stal zejména poslední týden měsíce, kdy podíl na sledovanosti činil 4,62 %. V letním období se…

JOJ Cinema slaví první narozeniny v portfoliu Atmedia

Tematická filmová stanice JOJ Cinema a mediální zastupitelství Atmedia završily první rok partnerské spolupráce. Stanici si za tu dobu naladila více než pětina všech televizních diváků starších 15 let. Nejvyššího celodenního podílu na sledovanosti dosáhla JOJ Cinema 25. června tohoto…

Atmedia navazuje partnerství se stanicí FilmBox

Mediální zastupitelství Atmedia zahájilo se stanicí FilmBox spolupráci při prodeji reklamy. Žánrově pestrý filmový kanál přináší divákům akční podívanou, komedie, drama a seriály s hvězdným obsazením. Klienti Atmedia získají rozšířením portfolia atraktivní prostor, požadovanou cílovou skupinu mohou pak oslovit klasickými spoty.…

Formule 1 zvýšila svoji sledovanost o 30 %

Přímé přenosy závodů sleduje pravidelně 100 tisíc diváků s 5% podílem na sledovanosti. Televizním stanicím Sport 1 a Sport 2 se daří oslovit náročné televizní publikum často vyhledávané zadavateli televizní reklamy. Hlavním komerčním partnerem pro sezónu 2017 je síť čerpacích stanic…
Nahoru