Váš partner ve světě tematických televizí
doporučené články

ČR postupně naskakuje na zahraniční trend. Odložená sledovanost vzrostla na 6 %

Češi sledují televizi stále více mimo živé vysílání. Svědčí o tom průměrná hodnota odložené sledovanosti, která v České republice vzrostla na 6 %. Poprvé byla hodnota překročena letos v dubnu. Postupně se tedy české divácké návyky blíží těm, které lze…

New TV jako odpověď na měnící se divácké návyky

Český televizní trh stojí před výrazným mezníkem, kterým je zahájení přechodu z DVB–T na DVB–T2. Už při přecházení z analogového vysílání na DVB–T v roce 2012 jsme na televizním trhu zaznamenali revoluci. Vznikla celá řada nových televizních stanic, většinou tematicky zaměřených, a diváci…

Atmedia rozšiřuje své portfolio o televizní stanici AMC

Do našeho portfolia se od 1. dubna 2019 nově zařazuje televizní stanice AMC. Nabídne kultovní filmy různých dekád i světově známé seriály vlastní produkce. Dohromady tak budeme obchodně na českém televizním trhu zastupovat 28 televizních stanic. Od stejného data bude…
další články

Atmedia obchodně zastupuje AMC Networks

Naše mediální zastupitelství nově zastupuje tematické stanice skupiny AMCNI CNE, mezi které patří Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax a Film+. Díky nově nastolené spolupráci budeme dosahovat téměř 4% podílu na sledovanosti v cílové skupině dospělých a 5% podílu na sledovanosti u…

Atmedia od listopadu komerčně zastupuje Cartoon Network

Mediální zastupitelství Atmedia Czech zahajuje od listopadu prodej reklamy na dětské tematické stanici Cartoon Network, která se během posledního roku zcela lokalizovala a vysílá pouze v češtině. Od letošního jara je Cartoon Network také součástí projektu elektronického měření sledovanosti (PCEM). Atmedia…

Atmedia od příštího roku zjednoduší obchodní nabídku

Mediální zastupitelství Atmedia představilo svou obchodní politiku pro nadcházející rok 2019. S cílem udržet vysokou úroveň servisu poskytovaného zastupovaným televizním stanicím i zadavatelům reklamy se Atmedia rozhodla zjednodušit a stabilizovat obchodní nabídku. Od příštího roku tak bude prodej reklamního prostoru…

Atmedia a POWER TV se dohodly na spolupráci

Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření…

On-line hráči navyšují investice do TV reklamy

Televize je v českých domácnostech stále dominantním médiem. Denně osloví přibližně tři čtvrtiny Čechů, kteří jejím sledováním tráví průměrně 3 hodiny a 46 minut1, což je o téměř půl hodiny více než před deseti lety a zdaleka nejvíce ve srovnání…

Odložená sledovanost v Evropě nestále roste

I přes pesimistické prognózy, že internet převálcuje televizi, sedí každý den před televizními obrazovkami přes 3/4 lidí starších 15 let. Minimálně jednou týdně si televizi pustí dokonce 9 lidí z 10. Před televizními obrazovkami navíc trávíme stále více času. Zatímco před…
Nahoru