doporučené články
V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu
Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?
Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
„Warner TV může být marketingovým nástrojem pro MAX,“ říká Jamie Cooke z Warner Bros. Discovery
Pozvání na interview do našeho expert talks s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti, přijal Jamie Cooke, General Manager ve společnosti Warner Bros. Discovery pro region střední a východní Evropy, Blízký východ a Turecko. Série rozhovorů vznikla v reakci na…
#cislotydne: Září 2024
Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si…
#cislotydne: Srpen 2024
Televizní archivy se s koncem prázdnin definitivně zavřely a stanice představily divákům podzimní novinky. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si nachystali pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů na některém z 25 televizních kanálů.…
Navyšujeme podíl na trhu a zaznamenáváme výrazný převis poptávky po TV reklamě
Naše mediální zastupitelství Atmedia, které na českém trhu zastupuje 25 tematických TV stanic, dosahuje od začátku roku 2024 průměrného 6,4% podílu na sledovanosti. To představuje meziroční nárůst o deset procent, ke kterému přispělo rozšíření portfolia o Warner TV, ale i…
Počet uživatelů streamovacích služeb překročil 3 miliony, jejich sledováním tráví přes hodinu denně
Trend popularity VoD služeb v České republice nadále roste, a to především u diváků ve věku 25–34 let. Oblibě se ovšem těší napříč všemi generacemi, jak potvrzují aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index za první pololetí letošního roku, který pravidelně…
#cislotydne: Červenec 2024
Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě…