Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí
doporučené články

Náš rok 2023: Rozšíření portfolia, nárůst podílu na sledovanosti i zájmu o tematické TV stanice

Minulý rok nám přinesl úspěchy hned v několika oblastech. V souladu s dlouhodobým cílem budovat trh tematickým televizních stanic se nám podařilo rozšířit portfolio a zaznamenali jsme rovněž nárůst podílu na sledovanosti i vyšší zájem o tematické televizní stanice. Podíl na…

Čeští uživatelé by placené VoD služby sledovali i s reklamou

Mezi českými diváky stále stoupá zájem o streamovací platformy. Podle průzkumu atmedia index, který pravidelně realizujeme, se ve srovnání s třetím čtvrtletím loňského roku letos zvýšil počet Čechů využívajících VoD služby o 5 %. V budoucnu by situaci mohlo ještě…

Jaká je budoucnost terestrického vysílání? A bude Czechflix?

Uvádíme druhou část rozhovoru s Marcelem Procházkou, Director of Legal & Regulatory Affairs ve společnosti České Radiokomunikace. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou atmedia insight: expert talks, s ním vedla naše ředitelka Michaela Suráková. Ve druhé části rozhovoru Marcel Procházka…
další články

#cislotydne: Listopad 2022

Televizní sledovanost roste, reklamní plány na vrchol televizní sezony jsou připraveny. Teď už zbývá jen úspěšně uzavřít pracovní rok a vyrazit na vánoční večírek. Než to ale uděláte, mrkněte na listopadové novinky. Tak především jsme 21. listopadu oslavili Světový den…

Atmedia index: Čeští diváci by uvítali levnější model placených VOD služeb s obsahem reklam

Nedávný výzkum atmedia index realizovaný naším mediálním zastupitelstvím, jež na českém televizním trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic, potvrdil, že placené VOD služby jsou mezi českými televizními diváky stále populárnější. Z nejnovější analýzy společnosti vyplývá, že nadpoloviční většina uživatelů…

#cislotydne: Říjen 2022

Zatímco ostatní v těchto dnech slaví Halloween a snaží se postrašit ostatní, nás tradičně na podzim nejvíce straší deadliny. Podzim je totiž u nás v Atmedia pravidelně nejživějším obdobím, kdy přicházíme na trh s novou Obchodní politikou (+ článek se…

Zdražujeme televizní reklamu o 15 %

Naše mediální zastupitelství, které na českém trhu obchodně zastupuje 29 tematických televizních stanic, představilo obchodní politiku pro příští rok. Vzhledem k vysoké míře inflace a převisu poptávky po televizní reklamě nad nabídkou zdražujeme reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru…

#cislotydne: Září 2022

Zatímco počasí skočilo ze srpnových 25 na zářijových 12, my hlásíme stále 30. A vypadá to, že se u nás jen tak neochladí! 30 tematických TV stanic vás totiž baví i v nové sezoně a držíme si po prázdninách 5%…

Hlavním důvodem častých výběrových řízení mediálních agentur je tlak na cenu, říká M. Nováček z OMD

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic uvádí v rámci atmedia insight: expert talks poslední část rozhovoru s Martinem Nováčkem, Electronic Media Development v mediální agentuře OMD Czech. V této části interview Michaela Suráková, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem například téma výběrových…
Nahoru