doporučené články
Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech
V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk
Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White
Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
další články
#cislotydne: Říjen 2023
Stejně jako k září patří rozjezd nové televizní sezony, říjen se každoročně nese ve znamení prezentace Obchodní politiky. Letos to bylo opravdu velké, protože jsme přinesli řadu novinek. Tou hlavní je změna obchodní cílové skupiny na 18–69 let, díky čemuž…
V roce 2024 změníme obchodní cílovou skupinu a zdražíme televizní reklamu o 15 až 20 %
Vzhledem k přetrvávající vysoké poptávce po televizní reklamě zdražíme v příštím roce reklamní prostor na zastupovaných tematických kanálech v průměru o 15 až 20 %. „Abychom mohli zadavatelům nabídnout větší prostor pro TV kampaně, rozhodli jsme se také pro změnu…
#cislotydne: Září 2023
V září jsme především slavili. Už 15 let totiž budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás. A že to byl pořádný mejdan! No, podívejte se sami v naší galerii nebo VIDEU, jak jsme to rozjeli v Gabriel Loci, kam…
Už 15 let budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás
Na českém trhu obchodně zastupuje téměř 30 tematických televizních stanic a letos slavíme 15 let od založení. Již od počátku se soustředíme na vizi budování a rozvoje trhu tematických kanálů v České republice. Jsme přitom partnerem jak pro TV stanice, tak…
#cislotydne: Srpen 2023
Televizní stanice už začaly divákům servírovat podzimní programové schéma. My v Atmedia jsme také připraveni. Pro diváky tematických stanic jsme si připravili pořádnou nálož filmů, seriálů, dokumentů nebo sportovních přenosů. Aktuálně mohou na svých obrazovkách sledovat třeba dramatický závěr tenisového…
Televize v létě: sledovanost klesá, diváci vyhledávají především filmy
Letní prázdninové měsíce jsou z hlediska televizní sledovanosti specifickým obdobím. Pravidelně lze pozorovat hned dva zásadní jevy. Nejenže v červenci a srpnu tráví čeští diváci sledováním televize nejméně času z celého roku, ale mění se rovněž jejich návyky, přičemž lze v tomto…